Nous procediments en el SAI per a atendre les incidències i consultes de telefonia

A partir d'aquest 13 de gener s'han posat en marxa nous procediments en el SAI per a atendre les incidències, consultes i peticions relacionades amb la telefonia (veu) dels centres docents. Per a adequar els procediments a les necessitats dels centres s'han fet algunes modificacions en les cues de l'aplicació OTRS per a les gestions d'aquestes sol·licituds (tickets).

En essència, els nous procediments distingeixen entre incidències en la telefonia de veu, tant fixa (terminals IP o analògics) com a mòbil (GSM), per a aquells centres que la tenen com a mesura temporal de contingència, de l'altra. En el cas de línies analògiques (RTB), també hi haurà suport sempre que la línia siga corporativa.

En el cas de peticions sobre les prestacions i serveis de la telefonia IP i mòbil, la directora o el director del centre pot continuar cursant moltes d'elles mitjançant OVICE  i en aquest cas, el SAI els ho comunicarà. En altres casos, com per exemple la gestió dels desviaments d'un número a un altre, salts de telefonades, locucions o número de supervivència, les gestionarà el SAI (OTRS). La direcció del centre també podrà sol·licitar el registre de telefonades de determinades dates o números concrets mitjançant una sol·licitud al SAI però, en aquest cas, la gestió de la petició serà responsabilitat de la DGTIC.

També es podrà sol·licitar assessorament sobre ampliació i reestructuració de la telefonia del centre, consultes tècniques i l'accés a l'inventari de telefonia.

Per a més informació sobre la telefonia en els centres docents, us recomanem la lectura de la secció PMF TELEFONIA de la nostra comunitat CvTIC.