Activar/Anul·lar el desviament del telèfon de capçalera

ACTIVAR/ANUL·LAR DESVIAMENTS SOBRE MÒBILS:

    A través del seu mòbil:

La manera més senzilla de gestionar els teus desviaments és mitjançant el propi menú del teu telèfon. Addicionalment pots gestionar-los enviant determinats codis.

Incondicional

Totes les cridades es desviaran al número de telèfon que determines. Has de cridar a:

  • Activació: **21*#
  • Desactivació:##21#
  • Consulta:*#21#

 

Si no estàs localitzable:

Es desviaran al número programat les trucades que es facen quan tingues el telèfon apagat, sense bateria o quan estigues fora de cobertura. Has de cridar a:

  • Activació: **62*#
  • Desactivació: ##62#
  • Consulta: *#62#

 

Si està ocupat:

Només es desviaran al número seleccionat les cridades que et facen mentre estigues comunicant o la rebutges. Has de cridar a:

  • Activació: **67*#
  • Desactivació: ##67#
  • Consulta: *#67#

 

Si no respons:

Si després d’uns segons no contestes una cridada, aquesta serà desviada al número de telèfon programat. Has de cridar a:

  • Activació: **61*#
  • Desactivació: ##61#
  • Consulta: *#61#

 


Pots triar els segons a esperar abans que es desvie la crida. Per exemple: Perquè salte als 20 segons el desviament a la bústia, hauries de telefonar al **61*123**20#. Els valors vàlids són: 5, 10, 15, 20 i 25 segons.

Si vols desviar les teues cridades a la Bústia de Veu el número de desviament ha de ser el 123.

Si desitges desactivar tots els desviaments, hauràs de marcar: ##002#

Tingues en compte que si desactives tots els desviaments desactivaràs també qualsevol tipus de desviament que hages efectuat a la xarxa fixa o mòbil.

Aquesta gestió de desviaments no és aplicable als clients MultiSIM (més d’una targeta SIM). Aquests clients hauran de comunicar-se amb el seu Centre d’Atenció Personal per a gestionar-los

 

Desactivar cridada en espera

  • Per a activar, prémer: *43#
  • Per a desactivar, prémer: #43#

 

SI NO ÉS UN MÒBIL I ÉS EL TELÈFON DE DE CAPÇALERA:

Si un centre ja ha demanat que s’active el desviament del telèfon de capçalera del centre cap a una altra línia, podrà anul·lar el desviament i tornar-lo a activar sense necessitat d’obrir una incidència en el SAI. Només farà falta que seguisca les següents instruccions:

Per a anul·lar el desviament del telèfon de capçalera, no és necessari sol·licitar-lo al SAI, tan sols cal introduir un codi en el terminal del centre que actualment es té desviat.

  • Si el centre compta amb telefonia IP, introduint el codi: *64
  • Si el centre no compta amb telefonia IP, introduint el codi: #21#

 

En cas de voler tornar a activar el desviament, tampoc és necessari sol·licitar-lo al SAI. Pot fer-se també des del terminal.

  • Per a centres amb telefonia IP, usant la seqüència *60 0nnnnnnnnn (sent 0nnnnnnnnn el número extern al qual volem desviar les crides). Per a desviar a un número corporatiu de 6 xifres no s’ha de posar el “0” davant.
  • Per a centres sense telefonia IP, usant la seqüència *21* 0nnnnnnnnn (sent 0nnnnnnnnn el número extern al qual volem desviar les crides). Per a desviar a un número corporatiu de 6 xifres no s’ha de posar el “0” davant.

 

Per a saber si el centre compta o no amb telefonia IP, Tan sols cal buscar el següent símbol en la informació que apareix en la guia de centres docents.