Selecció Alumnat Mobilitat Erasmus 2023. Bergamo

El CPMT va a realitzar una mobilitat de professors i alumnes dins del nostre programa Erasmus+ Ensemble-INg Music al conservatori “Gaetano Donizetti” de Bergamo (Italia) el proper mes de Gener de 2024. Es convoquen proves de selecció per a tot l’alumnat de 3r a 6é d’Ensenyaments Professionals. El termini de presentació de sol·licituds comença el 3 de març i acaba el 28 del mateix mes. La prova pràctica d’interpretació es realitzarà el divendres 31 de març per la vesprada.

Documentació necessària:

Tota la documentació es pot presentar a consergeria o per correu electrònic a erasmusplustorrent@cpmt.es abans del 28 de Març.

El proper dimarts 14 de març a les 20:00 hores es farà una reunió informativa per a tot l’alumnat sobre les properes mobilitats Erasmus+, per tal d’informar i aclarir dubtes.

Al següent enllaç podeu trobar el vídeo complet de la reunió informativa.

Al següent enllaç podeu trobar la presentació de diapositives que es va explicar a la reunió, amb totes les dades.