Horari d’atenció Secretaria COVID-19

Horari d'atenció Secretaria.

• L’atenció es farà preferentment de manera telemàtica, per telèfon (96 282 9480) i correu electrònic (46021782@gva.es), seguint el següent horari: dilluns, dimarts, dimcres i divendres de 9:30h a 13:00 hores, i dijous de 15:30 a 19:00 h.

• En casos especials i de necessitat, s’haurà de demanar cita prèvia per vindre al Conservatori de manera presencial. Aquesta cita prèvia s’haurà de demanar, concretar i confirmar prèviament de manera telemàtica o telefònica i només es podrà fer de manera individual, venint la persona interessada sola o amb la seua tutora legal.

• Les persones dependents que necessiten venir presencialment ho podran fer amb UN acompanyant.

• A l’entrada del centre s’hi disposarà gel hidroalcohòlic per a que la persona que acudisca en faça ús.

• En tot moment es seguiran les instruccions del PLÀ DE CONTINGÈNCIA del Centre.

La Direcció CPM Oliva