Primavera educativa

Ets una peça clau

El matí del 13 de maig de 2016 va tindre lloc el muntatge col·lectiu de la instal·lació de totes les peces elaborades per l'alumnat de la Comunitat Valenciana manifestant el seu compromís per aconsseguir la igualta. Un total d’unes 10.500 peces formaren una gran flor al pati de la Beneficència de València, coincidint amb la inauguració de la Primavera Educativa.

El muntatge va estar a càrrec d'alumnes de l'assignatura d'Educació Plàstica i Visual i de Dibuix Tècnic amb el seu professorat de l'IES La Serranía (Villar del Arzobispo) i de l'alumnat de l'IES Berenguer Dalmau (Catarroja).

A més, el muntatge comptà amb un acompanyament musical per part de l'alumnat de La Nostra Escola Comarcal (Picassent).