Sol·licitar l’Anul·lació de Matrícula

L’alumnat o els seus representants legals tenen dret a l’anul·lació de la matrícula del curs, que implica la pèrdua dels seus drets a l’ensenyança, avaluació i qualificació de tots els mòduls professionals en què s’ha matriculat.

L’alumnat matriculat en règim semipresencial o a distància, podrà sol·licitar l’anul·lació de matrícula del curs o bé sol·licitar l’anul·lació de matrícula de mòduls concrets. En ambdós casos perdrà els seus drets a l’ensenyança, l’avaluació i la qualificació dels corresponents mòduls atenent la seua normativa específica.

El procediment a realitzar serà el següent:

  1. Descarregar i emplenar la instància corresponent. Podeu trobar-la a aquest enllaç.
  2. Signar digitalment o imprimir i signar el document.
  3. Enviar a l’email 03012165.secretaria+anulaciomatricula@edu.gva.es la següent documentació:
    1. Instància emplenada i signada.
    2. NIF/NIE escanejat o fotografiat.
    3. Documentació justificativa del motiu de l’anul·lació.
  4. La secretaria del centre contestarà confirmant la recepció.

NOTA: Totes les sol·licituds han d’estar dins del termini estipulat segons la normativa vigent.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies