Una gimcana especial …
L’objectiu d’una gimcana és fomentar el treball en equip que s’associa amb una diversió, i el més increïble que has d’anar superant obstacles que no són ni més ni menys que reptes que t’apareixen en aquest camí com passa a la vida.
Els nostres alumnes del Cicle de Tècnic en Cures Auxiliars d’Infermeria (TCAI) han realitzat una gimcana especial, i han sigut observadors i participants d’aquest treball diari dels nostres Professionals de la Salut de l’Hospital Verge dels Lliris.
Cada dia, cada treballador té la seva pròpia gimcana, amb proves i milers de desafiaments, que van tots dirigits a una “meta”: brindar-li a algú un benestar, siguen quines siguen les circumstàncies que travesse.
N’hem vist els espais, els recursos, el dia a dia, i ens hem portat a casa tot allò que ens han transmès a través de les seves paraules i accions.
Ens han mostrat la rellevància que tot importa, cada persona, cada pacient. De com una simple pregunta és immensa per a qui la dóna i qui la rep, amb tan sols formular un com estàs?, o fer servir unes paraules tan màgiques i tan senzilles com un per favor i un gràcies.
Des de l’interior d’un box i d’una habitació qualsevol, hem comprès el pes de l’experiència dels protocols, dels nostres passos a seguir, i de com influeix les nostres accions en el pas d’aquesta persona per l’hospital.
A través d’una perspectiva real, hem vist el suport que ens ofereixen una sèrie d’eines tècniques per ajudar tant el pacient com el professional i fer que l’assistència entre ambdós protagonistes sigua fàcil i còmoda.
Volem agrair a Rosa Maria Revert Gandía l’esforç, la implicació i l’organització que ha fet per deixar-nos veure el seu gran oceà, per guiar-nos i mai permetre que ens perdem.
Gràcies a cadascun dels mariner/es que ens han atès i ens han mostrat cadascun dels seus corrents, de les seves àrees i la importància vital de cadascun dels mateixos.
Sabem que cada dia el marno és el mateix, però gràcies, gràcies per atendre i suportar cada tempesta i fer plàcid un lloc on tots en algun moment fem una parada.
Amb tot el que engloba tenir l’oportunitat de cuidar algú, ens heu transmès les vostres ganes i la decisió de voler intentar-ho.
Alumnat i professorat de la modalitat presencial i semipresencial de TCAI del CFGM del CIPFP Batoi.
Dimarts 21 d’abril del 2026, Portes obertes de l’Hospital Verge dels Lliris.







