Dia de la PAU

Seguint amb la tradició, el grup d’Animació Sociocultural i Turística ha organitzat activitats lúdiques per a l’alumnat de primària de diferents centres educatius d’Alcoi. En aquesta ocasió, ha comptat amb el suport dels seus companys del cicle d’Educació Infantil. Junts han aconseguit que el parc de la Glorieta vibrara amb els jocs dirigits a xiquets i xiquetes.
Enguany, el tema central era la llibertat i un gran defensor d’aquesta: Martin Luther King. Per això s’ha ressaltat la seua gran frase: I have a dream en el discurs inicial i en la clausura. A més d’utilitzar-la com a fil conductor de la jornada.
D’altra banda, el CEE Tomàs Llàcer va participar amb la lectura del manifest per la pau. Els xiquets i xiquetes participants van elaborar atrapasomnis que van penjar en el parc.
L’alcalde d’Alcoi, Toni Francés i el regidor d’Educació Jordi Silvestre van felicitar el nostre alumnat per la seua gran labor en aquest dia de convivència.
Podem veure la notícia en premsa: https://pagina66.com/art/126786/el-dia-de-la-pau-uneix-els-escolars-dalcoi