Projecte hospital. Tècnic en cures auxiliars d’infermeria

El passat 2 de desembre va continuar el projecte de col·laboració entre el CIPFP Batoi i l’hospital Verge dels Lliris, per complementar la formació que rep el nostre alumnat de Cures Auxiliars d’Infermeria (TCAI) al centre.

L’alumnat de TCAI del grup del matí va poder gaudir d’una jornada de formació a les instal·lacions de l’hospital Verge dels Lliris. L’alumnat va rebre una xarrada al saló d’actes i després va poder conèixer in situ les funcions que realitza el TCAI als serveis de Radiodiagnòstic, Endoscòpies, Medicina Interna i Neurologia / Neumologia.

L’alumnat va ser acompanyat per professors/es que imparteixen classe al cicle de TCAI del CIPFP Batoi.

Donem les gràcies al personal de l’hospital Verge dels Lliris per la seua col·laboració i implicació per dur endavant aquest projecte.