El CIPFP Batoi commemora el 25N

El passat divendres 25 de novembre, el CIPFP BATOI amb la seua aposta per la coeducació, varealitzar una activitat a nivell de centre per a commemorar el 25N. En aquesta ocasió s’han visibilitzat les 50 dones assassinades a l’estat espanyol en el que va d’any, realitzant dos murals, un en el torn de matí i l’altre en el torn de la vesprada. També s’ha reflexionat sobre els fets i comentaris masclistes que l’alumnat ha anat depositant lesdarreres setmanes en les bústies violeta del centre, penjant en les parets de corredors i aules,aquelles situacions que més impactants els han resultat.En l’activitat va participar tot l’alumnat i professorat del centre.

A més, en el torn del matí,l’alumnat de Perruqueria i Cosmètica Capil·lar i Estètica i Bellesa ens van oferir els seus serveisfent ungles i trençats amb motius morats.

Per a finalitzar, es va llegir un Manifest per unir les nostres forces en la lluita de l’eliminació de laviolència masclist