TALLER D’ESTIMULACIÓ COGNITIVA

Seguim la col.laboració encetada este curs amb dos programes promoguts per la CREU ROJA D’ALCOI, concretament amb els programes “Soledad no deseada: en compañía” i “Red social para personas mayores: Enred@te”.

Des del mòdul d’ATENCIÓ I SUPORT PSICOSOCIAL i fent servir la metodologia d’APRENENTATGE SERVEI, l’alumnat de 1r del Cicle de Grau Mitjà d’ATENCIÓ A PERSONES EN SITUACIÓ DE DEPENDÈNCIA ha dissenyat, planificat i aplicat diferents activitats d’ESTIMULACIÓ COGNITIVA. En concret s’han realitzat 10 activitats, de les quals, algunes han treballat aspectes com la memòria, l’atenció i la psicomotricitat i altres s’han centrat en tallers de musicoteràpia i reminiscència.

Ha estat un treball satisfactori que d’una banda ha permés que l’alumnat aprenga d’una manera més real i efectiva i per altra banda, que les usuàries de la Creu Roja hagen pogut gaudir de les activitats d’estimulació cognitiva i especialment de la interacció amb l’alumnat.