NOVA ALIANÇA

Un pilar bàsic del CIP FP Batoi és la seua internacionalització, és per aixó que treballem per a tindre més socis internacionals que ens possibilita fer mobilitats d’alumnat i de professorat.
Professorat del CIP FP Batoi van estar visitant el Lycée Professionel Rosa Parks de Rostrenen (França) al mes de març.
A principis d’abril hem rebut la visita d’una professora d’aquest centre francés, qui ha visitat les nostres instalacions i ha pogut participar en les classes d’hostaleria.
Com a resultat d’aquesa nova aliança, al mes de maig 3 alumnes D’APSD del nostre centre faràn part de les seues pràctiques à empreses de Rostrenen. També al mes de juny, alumnat de Rostrenen vindran a Alcoi per a fer pràctiques professionals a diverses empreses d’Alcoi.