Concurs de fotografía a Instagram

El Departament Estratègic d’Igualtat i Convivència del CIPFP BATOI ha organitzat un concurs de fotografia a Instagram per commemorar el 8M. L’objectiu del concurs ha estat el de visibilitzar les dificultats que han tingut i tenen en l’actualitat les dones a l’hora de conciliar la seua vida familiar i laboral. Per participar l’alumnat del centre havia de compartir una foto al hastag #8MCIPFPBATOI #JOTRIE.

Dilluns 8 de març a les 10 del matí s’ha publicat al compte d’Instagram “jo_trie_8M” el títol de la fotografia finalista i de la fotografia guanyadora del premi del concurs. Volem agrair la implicació i dedicació de les persones que han conformat el jurat representant diferents col·lectius. Han participat representants de l’Associació Fotogràfica d’Alcoi (AFA), la Unitat d’Igualtat de l’Ajuntament d’Alcoi, de l’Assemblea Feminista d’Alcoi, del Club de Malas Madres, i del CIPFP Batoi.

Del Trabajo… a casa? de l’alumna de primer d’Integració Social, Lluna Riquelme, ha sigut l’elegida com a guanyadora pel jurat del concurs.

El jurat ha valorat la quotidianitat, la naturalitat i la càrrega simbòlica de la imatge. El jurat també va valorar molt positivament el treball presentat per Leila Fernández que ha resultat finalista.

Des de l’organització d’este primer concurs fotogràfic per commemorar el 8M estem molt contentes per l’acollida i la participació d’alumnat així com de la qualitat de les obres participants.