Carnestoltes 2020

• 8.55 hores: Entrada dels alumnes al Centre.
  •  9.10-9.50: Fotografia de grups.
  • 10.00 (aproximadament): Entrada de pares i familiars.
    • Seguidament: donarà inici la desfilada amb l'eixida dels alumnes d'Educació Infantil de tres anys, continuant la resta de nivells en ordre ascendent.
    • La desfilada-exhibició de disfresses discorrerà al voltant de l'edifici principal, per la part posterior, per a acabar en la pista blava, on es farà l'entrada amb música al·lusiva a cada disfressa. Es continuarà amb una dansa grupal.
    • Posteriorment: música d'ambient i temps de convivència. (Sobre les 11 hores sonarà la sirena per a entrar a les aules per l'esmorzar i facilitar que els alumnes puguen llevar-se la disfressa).
  • Sobre les 12.00 hores (aproximadament): Fi de la celebració. EIXIDA DELS PARES i FAMILIARS. (Els alumnes continuaran amb les activitats programades i eixiran segons l'horari habitual).

CONSIDERACIONS:
La participació dels alumnes en el Carnestoltes és voluntària, no obstant això, es recomana la participació de tots.
Com es fa en la Festa de la Castañera en Educació Infantil –i també en el Carnestoltes dels anys anteriors-, hi haurà taules disponibles per si els pares volen portar-se i compartir un café, unes pastes, una coca...
Es tracta de passar un matí de convivència, i passar-ho bé.