El Projecte «Radiofònix Cervantes» es desenvolupa dins del marc dels PIIE (Projectes d’Innovació i Inclusió Educativa) de la Conselleria d’Educació de la Generalitat Valenciana per als cursos 2024/25 i 2025/26.
Naix amb la idea ser un revulsiu en la millora de la Competència en Comunicació Lingüística des d’una perspectiva integradora i globalitzada de les diferents àrees i que potencie especialment l’ús del valencià en la nostra comunitat educativa.
Es preten dotar al centre d’un estudi de ràdio que esdevinga en element motivador i de transformació mitjançant l’emissió en directe i la difusió d’un ampli ventall de formats radiofònics que a més, servirà per obrir l’escola al nostre entorn.



Els nostres programes diaris:
Altres programes:
«Este PIIE ha rebut una assignació econòmica per part de la conselleria competent en matèria d’educació de la Generalitat. Tot el que s’ha publicat en esta pàgina es fa baix una llicència Creative Commons Reconeixement-CompartirIgual 4.0 Internacional. En cas de publicació del projecte o dels recursos educatius generats, així com la de possibles obres derivades, s’ha de fer baix la mateixa llicència, indicar si s’ha fet alguna modificació i enllaçar esta pàgina com a referència del projecte original i de la seua autoria».

