Materials per a cinqué i sisé de primària

  • 2 paquets grans de tovallons humits
  • 2 caixes de mocadors de paper
  • 1 paquet de 500 folis de 80 grams
  • un estoig amb:
    • 4 llapis Staedtler HB
    • 4 gomes
    • 3 bolígrafs blaus
    • 1 bolígraf verd
    • 1 bolígraf negre
    • 1 maquineta de fer punta
    • 3 pegaments grans
    • 1tisores escolars
    • 1 caixa de 12 colors de fusta
    • 1 caixa de 12 plastidecor
    • 1 caixa de 12 retoladors de punta fina
    • 1 regle de 15 o 20 cm
    • 1 agenda
    • 1 bossa necesser amb tovalloleta, pinta, sabó líquid i colònia (recipients de plàstic tamany viatge)
    • 3 llibretes A4 d’una línia de tapa dura amb espiral
    • 1 llibretes A4 de quadradets de tapa dura amb espiral

Materials 5º/6º

  • 2 paquets grans de tovallons humits
  • 2 caixes de mocadors de paper
  • 1 paquet de 500 folis de 80 grams
  • un estoig amb:
    • 4 llapis Staedtler HB
    • 4 gomes
    • 3 bolígrafs blaus
    • 1 bolígraf verd
    • 1 bolígraf negre
    • 1 maquineta de fer punta
    • 3 pegaments grans
    • 1tisores escolars
    • 1 caixa de 12 colors de fusta
    • 1 caixa de 12 plastidecor
    • 1 caixa de 12 retoladors de punta fina
    • 1 regle de 15 o 20 cm
    • 1 agenda
    • 1 bossa necesser amb tovalloleta, pinta, sabó líquid i colònia (recipients de plàstic tamany viatge)
    • 3 llibretes A4 d’una línia de tapa dura amb espiral
    • 1 llibretes A4 de quadradets de tapa dura amb espiral

Materials 3º/4º

  • 2 paquets grans de tovallons humits
  • 2 caixes de mocadors de paper
  • 1 paquet de 500 folis de 80 grams
  • un estoig amb:
    • 4 llapis Staedtler HB
    • 4 gomes
    • 3 bolígrafs blaus
    • 1 bolígraf verd
    • 1 bolígraf negre
    • 1 maquineta de fer punta
    • 3 pegaments grans
    • 1tisores escolars
    • 1 caixa de 12 colors de fusta
    • 1 caixa de 12 plastidecor
    • 1 caixa de 12 retoladors de punta fina
    • 1 regle de 15 o 20 cm
    • 1 agenda
    • 1 flauta Honner
    • 1 bossa necesser amb tovalloleta i pinta
    • 3º primària: 2 llibretes A4 de dos línies
    • 4º primària: 3 llibretes A4 d’una línia i de tapa dura amb espiral

Materials 1º/2º

  • 2 paquets grans de tovallons humits
  • 2 caixes de mocadors de paper
  • 1 paquet de 500 folis de 80 grams
  • un estoig amb:
    • 4 llapis Staedler HB nº2
    • 4 gomes d’esborrar
    • 1 maquineta de fer punta
    • 3 pegaments grans (40 gr)
    • 1 tissora escolar
    • 1 caixa de 12 colors de fusta
    • 1 caixa de 12 retoladors fins
    • 1 caixa de 12 plastidecor
  • 1 llibreta A5 pauta montessori
  • 1 llibreta menuda d’una línia (amb cuquet)
  • 1 bossa d’asseig amb tovalloleta i pinta

Concreció curricular i Proposta pedagògica

Infantil

Anar

Primer Cicle

Anar

Segon Cicle

Anar

Tercer Cicle

Anar

Línia Pedagògica

Projecte d’Innovació Educativa

Un centre obert a innovacions educatives, professorat en constant formació i en contínua actualització. Portem diversos cursos apostant per les arts escèniques la culminació de les quals és un teatre musical a l’auditori de la localitat.

El nostre PIIE bianual és “Totes a escena” on tot l’alumnat del centre és partícip.

Foment de la lectura

La lectura és la base de tot l’aprenentatge. Un bon lector és aquell que llig el que hi ha en les línies, entre les línies i després de les línies, la qual cosa requerix una aproximació literal, inferencial i cultural. Les nostres línies se centren en modelar la lectura a través de models lectors, en les lectures col·lectives i en les lectures individuals. Col·laboració estreta amb la biblioteca municipal.

Escola promotora de l’Activitat Física i la salut

Som unes escola promotora de l’activitat física (CEPACE). Apostem per una vida sana fomentant els esmorzars saludables, l’esport, la higiene, la neteja personal i el benestar emocional. Realitzem activitats de la cartera de Salut Pública, PEAFS, Esport a l’escola, Viu Pilota, EF+1, trobades escolars de colpbol, dia de l’esport…

La imagen tiene un atributo ALT vacío; su nombre de archivo es ESCOLES-BLANCINEGRE-e1730040328299-1024x755.png

Escoles Blancinegre

Projecte de la nostra escola en la qual participen 16 alumnes/as cada any. Hi ha un compromís de bon comportament i de bones qualificacions per a mantindre’s en l’equip.

Entrenaments a càrrec d’un ex-jugador del València C.F. en les pistes esportives municipals i entrenaments a la ciutat esportiva del València C.F.

Educació mig ambiental

Potenciem el respecte pel medi ambient i per la cura de l’entorn natural, social i cultural i el consum sostenible. A través d’activitats com el reciclatge, la reducció de plàstics, paper d’alumini, plantació… prenem consciència mediambiental.

Educació de la tecnologia, informació i comunicació

Disposem d’una àmplia dotació de mitjans tecnològics (tauletes, ordinadors portàtils, pantalles digitals en totes les aules, aula d’informàtica i llicències de programes educatius).

Escola democràtica, laica i no sexista

La nostra escola és una escola de tots i totes i per a tots i totes sense discriminació per raons polítiques, socials, religioses, de sexe o raça. Una escola oberta a la diversitat de cultures i a les diferències que ens enriquixen i fan créixer com a persones. Oberta al diàleg i a la diferència d’opinions i ideologies sempre basada en el respecte i la tolerància on tots siguem escoltats.

Cultura de l’esforç

L’èxit educatiu i la qualitat de l’ensenyança requerix de l’esforç de tots: alumnat, professorat i famílies.

L’aprenentatge requerix d’estudi, compromís i responsabilitat.

La família és una peça clau per a la creació de l’hàbit de treball i d’estudi diari.

El professorat contribuïx preparant entorns d’aprenentatge rics, motivadors i exigents per a potenciar les aptituds i qualitats individuals.

Metodologia activa centrada en l’alumne/a

La nostra metodologia és oberta, flexible, globalitzada i innovadora. Perseguim l’aprenentatge significatiu a través de situacions d’aprenentatge posades en pràctica a través de racons, ambients d’aprenentatge, tallers interdisciplinaris, codocencias, aprenentatge cooperatiu, agrupaments flexibles on tots els espais del centre són concebuts com a espais d’aprenentatge.

Educació en convivència pacífica

L’eix vertebrador del nostre PAC és la convivència i la igualtat. A través del diàleg, la reflexió i la mediació per a la resolució de conflictes. Formem part de la xarxa d’escoles REPTE, treballant l’educació emocional i l’autoregulació de la conducta. I com no, amb patis actius i amb espais diversificats amb una programació setmanal.

ABP

A través de projectes d’aprenentatge l’alumnat aprén fent, busca estratègies i és el protagonista del seu propi aprenentatge. Es posen en marxa habilitats d’aprenentatge fonamentals per a afrontar nivells superiors. Requerix del treball en equip on cada integrant té un rol i és part imprescindible per a l’èxit.

Escola inclusiva

Un gran equip de professionals organitzen les mesures de resposta per a atendre l’alumnat amb necessitats educatives garantint la presència, la participació i l’aprenentatge dins del marc del Disseny Universal per a l’Aprenentatge. En definitiva, una escola amb la mirada oberta.

CONSULTA ELECCIÓ DE LA LLENGUA BASE

CEIP VICENTE NICOLAU BALAGUER

INFORMACIÓ FAMÍLIES

Documents enviats a les famílies: ANNEX de l’Orde 2/2025 con la informació relativa al procés de votació, Manual d’ajuda i Fitxa individual de l’alumne/al fet que conté el número d’identificació alumne (NIA) i les dades que consten sobre els progenitores. Si observeu qualsevol error heu de comunicar-lo en secretaria.

CENS PROVISIONAL

Hui dia 17 de febrer s’ha publicat, en el tauler d’anuncis intern del centre, el cense provisional de representants legals de l’alumnat con dret a participar en la consulta. Les reclamacions a este cens seran fins al 21 de febrer.

CENS DEFINITIU

Es publicarà, en el tauler d’anuncis intern, el dia 24 de febrer.

CONSULTA

El procediment de consulta es realitzarà, des de les 9:00h del 25 de febrer fins a les 14:00h del 4 de març.

Es farà via telemàtica a través de la Secretaria Digital: https://consulta.gva.es

ho case de participació de diversos representants legals per a un mateix alumne/a: si els representants expressen preferència por llengües bases diferents, les sol·licituds no tindran validesa i s’anul·laran. Si expressen preferència por una mateixa llengua base, es computarà com una única sol·licitud de participació.

En els casos de no participació, falsedat documental o si els representants expressen preferència por llengües base diferents, ho centre en virtut de la seua autonomia, assignarà a l’alumne/a a la llengua base segons ho resultat obtingut dins del curs.

RESULTATS

Ho centre publicarà per a cada curs els llistats de l’alumnat por llengua base en el tauler d’anuncis situat en l’entrada del col·legi.

INFORMACIÓ EXTRETA DE L’ORDE 2/2025 DE 7 FEBRER

Pots consultar l’ordre en el següent enllaç: https://dogv.gva.es/va/eli/es-vc/o/2025/02/07/2/dof/vci/html

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies