El nostre alumnat va tornar a triomfar en la representació de l’obra musical “Nemo i Companyia”.
AÇÍ PODEU VEURE ALGUNES IMATGES…
FIONA I SHREK I ALTRES COSES DEL VOLER https://acrobat.adobe.com/id/urn:aaid:sc:EU:b7c30041-04ff-4753-9f09-2a48eb60229c
NEMO I COMPANYIA https://acrobat.adobe.com/id/urn:aaid:sc:EU:38e91e78-debc-4321-8d22-fe3ff9af2c43
Un centre obert a innovacions educatives, professorat en constant formació i en contínua actualització. Portem diversos cursos apostant per les arts escèniques la culminació de les quals és un teatre musical a l’auditori de la localitat.
El nostre PIIE bianual és “Totes a escena” on tot l’alumnat del centre és partícip.
La lectura és la base de tot l’aprenentatge. Un bon lector és aquell que llig el que hi ha en les línies, entre les línies i després de les línies, la qual cosa requerix una aproximació literal, inferencial i cultural. Les nostres línies se centren en modelar la lectura a través de models lectors, en les lectures col·lectives i en les lectures individuals. Col·laboració estreta amb la biblioteca municipal.
Som unes escola promotora de l’activitat física (CEPACE). Apostem per una vida sana fomentant els esmorzars saludables, l’esport, la higiene, la neteja personal i el benestar emocional. Realitzem activitats de la cartera de Salut Pública, PEAFS, Esport a l’escola, Viu Pilota, EF+1, trobades escolars de colpbol, dia de l’esport…
Projecte de la nostra escola en la qual participen 16 alumnes/as cada any. Hi ha un compromís de bon comportament i de bones qualificacions per a mantindre’s en l’equip.
Entrenaments a càrrec d’un ex-jugador del València C.F. en les pistes esportives municipals i entrenaments a la ciutat esportiva del València C.F.
Potenciem el respecte pel medi ambient i per la cura de l’entorn natural, social i cultural i el consum sostenible. A través d’activitats com el reciclatge, la reducció de plàstics, paper d’alumini, plantació… prenem consciència mediambiental.
Disposem d’una àmplia dotació de mitjans tecnològics (tauletes, ordinadors portàtils, pantalles digitals en totes les aules, aula d’informàtica i llicències de programes educatius).
La nostra escola és una escola de tots i totes i per a tots i totes sense discriminació per raons polítiques, socials, religioses, de sexe o raça. Una escola oberta a la diversitat de cultures i a les diferències que ens enriquixen i fan créixer com a persones. Oberta al diàleg i a la diferència d’opinions i ideologies sempre basada en el respecte i la tolerància on tots siguem escoltats.
L’èxit educatiu i la qualitat de l’ensenyança requerix de l’esforç de tots: alumnat, professorat i famílies.
L’aprenentatge requerix d’estudi, compromís i responsabilitat.
La família és una peça clau per a la creació de l’hàbit de treball i d’estudi diari.
El professorat contribuïx preparant entorns d’aprenentatge rics, motivadors i exigents per a potenciar les aptituds i qualitats individuals.
La nostra metodologia és oberta, flexible, globalitzada i innovadora. Perseguim l’aprenentatge significatiu a través de situacions d’aprenentatge posades en pràctica a través de racons, ambients d’aprenentatge, tallers interdisciplinaris, codocencias, aprenentatge cooperatiu, agrupaments flexibles on tots els espais del centre són concebuts com a espais d’aprenentatge.
L’eix vertebrador del nostre PAC és la convivència i la igualtat. A través del diàleg, la reflexió i la mediació per a la resolució de conflictes. Formem part de la xarxa d’escoles REPTE, treballant l’educació emocional i l’autoregulació de la conducta. I com no, amb patis actius i amb espais diversificats amb una programació setmanal.
A través de projectes d’aprenentatge l’alumnat aprén fent, busca estratègies i és el protagonista del seu propi aprenentatge. Es posen en marxa habilitats d’aprenentatge fonamentals per a afrontar nivells superiors. Requerix del treball en equip on cada integrant té un rol i és part imprescindible per a l’èxit.
Un gran equip de professionals organitzen les mesures de resposta per a atendre l’alumnat amb necessitats educatives garantint la presència, la participació i l’aprenentatge dins del marc del Disseny Universal per a l’Aprenentatge. En definitiva, una escola amb la mirada oberta.
CEIP VICENTE NICOLAU BALAGUER
INFORMACIÓ FAMÍLIES
Documents enviats a les famílies: ANNEX de l’Orde 2/2025 con la informació relativa al procés de votació, Manual d’ajuda i Fitxa individual de l’alumne/al fet que conté el número d’identificació alumne (NIA) i les dades que consten sobre els progenitores. Si observeu qualsevol error heu de comunicar-lo en secretaria.
CENS PROVISIONAL
Hui dia 17 de febrer s’ha publicat, en el tauler d’anuncis intern del centre, el cense provisional de representants legals de l’alumnat con dret a participar en la consulta. Les reclamacions a este cens seran fins al 21 de febrer.
CENS DEFINITIU
Es publicarà, en el tauler d’anuncis intern, el dia 24 de febrer.
CONSULTA
El procediment de consulta es realitzarà, des de les 9:00h del 25 de febrer fins a les 14:00h del 4 de març.
Es farà via telemàtica a través de la Secretaria Digital: https://consulta.gva.es
ho case de participació de diversos representants legals per a un mateix alumne/a: si els representants expressen preferència por llengües bases diferents, les sol·licituds no tindran validesa i s’anul·laran. Si expressen preferència por una mateixa llengua base, es computarà com una única sol·licitud de participació.
En els casos de no participació, falsedat documental o si els representants expressen preferència por llengües base diferents, ho centre en virtut de la seua autonomia, assignarà a l’alumne/a a la llengua base segons ho resultat obtingut dins del curs.
RESULTATS
Ho centre publicarà per a cada curs els llistats de l’alumnat por llengua base en el tauler d’anuncis situat en l’entrada del col·legi.
INFORMACIÓ EXTRETA DE L’ORDE 2/2025 DE 7 FEBRER
Pots consultar l’ordre en el següent enllaç: https://dogv.gva.es/va/eli/es-vc/o/2025/02/07/2/dof/vci/html