Convivencia y mediación

Comissió de mediació.

La MEDIACIÓ és un procés que té la intenció de resoldre conflictes pacíficament. Té caràcter voluntari i confidencial. Dues persones miren de resoldre les seves diferències amb la intervenció d’una tercera persona (la mediadora), la qual actuarà de manera imparcial.

QUÈ ÉS LA COMISSIÓ DE MEDIACIÓ?

La comissió de mediació és un servei que ofereix l’escola en què l’equip mediador treballa per la resolució de conflictes.

QUINS CONFLICTES PODEN TRACTAR-SE A LA COMISSIÓ DE MEDIACIÓ?

Tots aquells conflictes que sorgeixen entre persones que formen part de l’escola i que atemptin contra les normes de la convivència del centre.

QUINS SÓN ELS MEDIADORS DE LA NOSTRA ESCOLA?

Els mediadors de l’escola són monitors de menjador i professors/es juntament amb una nova delegació d’alumnes de tots els nivells que s’han format per afrontar amb garanties els problemes que van sorgint arran de la convivència entre les persones que formen part del nostre centre.

Guia per a famílies.