ASPANION

Com ja sabeu, aquest any l’escola ha col·laborat amb ASPANION (Associació de pares amb xiquets amb càncer de la Comunitat Valenciana) que porta treballant des de 1985 per a ajudar als xiquets i adolescents amb càncer i a les seues famílies. El projecte s’anomena «Units front al càncer infantil. Quilòmetres de solidaritat». Es tracta d’unir cintes de colors nugades amb un llaç. D’aquesta manera, des de l’escola vam organtzar la recaptació de diners per part de les famílies i l’associació ens va enviar les cintes, una per cada euro donat. Després, cada classe unia les seues tires i el passat dilluns 31 de Maig les vam unir totes fent la de l’escola.

És una activitat amb un doble objectiu: visibilitzar el càncer infantil i ajudar a recaptar fons per a mantindre els programes d’ajuda a les famílies afectades.

El resultat és més que visible per la part de fora de l’escola, hem aconseguit reunir 327 € entre tots i fer una liana de 120 metres de llarg.

Volem agraïr a les famílies la seua aportació amb aquesta causa.

Moltes gràcies.