En primer lloc, volem donar-vos la benvinguda al nostre centre i agrair-vos la confiança depositada en nosaltres.
Volem també convidar-vos a una reunió presencial el dia 08 de juliol a les 10:00h, on us podrem explicar amb detall el nostre funcionament i podrem donar-vos pautes per a la incorporació el mes de setembre dels vostres fills i filles.
A continuació, us detallem instruccions per a poder formalitzar la matrícula:
- Matrícula presencial: Del 23 al 27 de juny, d’11.30 a 14.00 hores. (El dimarts 24 de juny el centre romandrà tancat).
- Matrícula telemàtica: Del 18 al 27 de juny.
Us adjuntem la següent documentació que haureu de presentar de manera presencial o telemàtica (Podreu emplenar la documentació i adjuntar-la escanejada des d’ADMINOVA en l’apartat relatiu a la documentació del centre). També podeu passar pel centre a arreplegar esta documentació ja impresa.
- Instruccions relatives a la Documentació necessària per a la formalització de la matrícula.
- Qüestionari alumnat educació infantil.
- Elecció Religió / Atenció educativa.
- Sol·licitud de consentiment (imatges i so).
- Fitxa de dades de l’alumnat.
- Sol·licitud d’accés a WebFamilia.
Si sol·liciteu plaça per al servici de menjador, també heu d’incloure els següents documents:
- Sol·licitud plaça de menjador.
- Sol·licitud ajuda assistencial de menjador escolar, SI LA SOL·LICITEU. (recordem aportar la documentació especificada en les instruccions: documentació identificativa de les persones sol·licitants, certificat d’empadronament col·lectiu i documentació que acredite circumstàncies soci-familiars marcades en la sol·licitud).
Sense més ens acomiadem amb il·lusió de rebre-us i quedem a la vostra disposició per a resoldre qualsevol dubte o inquietud.
Atentament,
Equip Directiu.
