Protocol per a la pluja | Protocolo para la lluvia

INFORMACIÓ BÀSICA

• El protocol s’aplicarà els dies de pluja, o amb perill de pluja intensa.
  • L’accés al centre serà per les portes habituals.
  • Els desplaçaments dins de l’edifici es faran amb rapidesa, sense parar-se a xarrar.

ENTRADES (a les 9:00 i les 14:30 h)

• Les portes s’obriran a l’hora establerta i es tancaran 15 minuts més tard. Durant eixe període de temps l’alumnat s’incorporarà a les diferents aules, sense que supose cap retard en el registre d’assistència.
  • Si l’alumnat d’Infantil porta paraigua se l’endurà el/la familiar acompanyant. No es guardarà al centre.
  • Si l’alumnat de Primària porta paraigua el tancarà a l’entrada, i el guardarà en la paperera de classe fins a l’eixida.

EIXIDES A MIGDIA (12:30 h)

• Les portes del centre s’obriran 10 minuts abans, i les famílies esperaran als fills/es en les porxades.
  • L’alumnat eixirà a les porxades quan sone el timbre, acompanyat del professorat, com es porta a terme habitualment.
  • Si una família té fills en Infantil i Primària podrà usar el passadís de l’edifici per canviar de porxada sense eixir a l’aire lliure.

EIXIDES PER LA VESPRADA (16:00 h)

• Les famílies d’Infantil i Primària recolliran als seus fill en les aules, amb el següent procediment.
  • Les portes del centre s’obriran 10 minuts abans, i les famílies esperaran als fills/es en les porxades, dins que se’ls done permís per passar.
  • Els progenitors amb més d’un fill/a al centre aniran a l’aula més menut. Allí estaran esperant tots els germans/es junts.
  • En el cas que el fill/a més menut estiga malalt en casa, o es quede al centre per realitzar una extraescolar, la família es dirigirà al aula del següent en edat.
  • Els desplaçaments en la zona de Primària es portaran a terme seguint un circuit assenyalat, de sentit únic.

INFORMACIÓN BÁSICA

• El protocolo se aplicará los días de lluvia, o con peligro de lluvia intensa.
  • El acceso al centro será por las puertas habituales.
  • Los desplazamientos dentro del edificio se harán con rapidez, sin pararse a charlar.

ENTRADAS (a las 9:00 y a las 14:40 h)

• Las puertas se abrirán a la hora establecida y se cerrarán 15 minutos más tarde. Durante ese periodo de tiempo el alumnado se incorporará a las diferentes aulas, sin que suponga ningún retraso en el registro de asistencia.
  • Si el alumnado de Infantil lleva paraguas se lo llevará el/la familiar acompañante. No se guardará en el centro.
  • Si el alumnado de Primaria lleva paraguas lo cerrará a la entrada y lo guardará en la papelera de clase hasta la salida.

SALIDAS A MEDIODÍA (12:30 h)

• Las puertas del centro se abrirán 10 minutos antes, y las familias esperarán a sus hijos/as en los porches.
  • El alumnado saldrá a los porches cuando suene el timbre, acompañado del profesorado, como se realiza habitualmente.
  • Si una familia tiene hijos en Infantil y Primaria podrá usar el pasillo del edificio para cambiar de porche sin salir al aire libre.

SALIDAS POR LA TARDE (16:00 h)

• Las familias de Infantil y Primaria recogerán a sus hijos en las aulas, con el siguiente procedimiento.
  • Las puertas del centro se abrirán 10 minutos antes, y las familias esperarán en los porches, hasta que se les dé permiso para pasar.
  • Los progenitores con más de un hijo/a irán al aula del más pequeño. Allí estarán esperando todos los hermanos/as juntos.
  • En el caso que el niño/a más pequeño esté enfermo en casa, o se quede en el centro para realizar alguna extraescolar, la familia se dirigirá al aula del siguiente en edad.
  • Los desplazamientos en la zona de Primaria ser llevaran a cabo siguiendo un circuito señalado, de sentido único.