Activitats menjador novembre

HOLA NOVEMBRE!

Comencem mes i amb ell, nous projectes que arriben als nostres menjadors escolars per a dinamitzar el dia a dia en els nostres centres.

UN MES PER A COMPARTIR!

Aquest mes proposem als nostres centres una JORNADA DE DIBUIX COMPARTIT. Sota el lema “Un pati per a conviure” un centre començarà un dibuix que viatjarà fins a un altre col·le en el qual els alumnes i alumnes completaran la creació. Els resultats de les obres d’art les podrem veure en el perfil d’Instagram @colechef. DEIXA UN COMENTARI AL QUAL MÉS T’AGRADE!

I a més, els nostres projectes anuals segueixen el seu curs…

• VA DE BO!: Continuem jugant i omplint els nostres patis de tradició, aquesta vegada amb LES XAPES!

Esperem que totes les propostes siguen del vostre grat, per a no perdre-us res del que passa en el col·le no t’oblides de seguir l’APP COLECHEF i l’Instagram @serunión_educa

Una salutació