Reunió 140 | 28/10/2021

• Aprovació de l’acta 139.
  • Modificació de l’assignació a les diferents partides pressupostàries per a pagar actuacions de manteniment/millora en els edificis.
  • Instal·lació d’una màquina d’aire condicionat a la sala del professorat i regularització de la instal·lació elèctrica de la màquina d’aire de l’aula d’informàtica.
  • Obertura d’una porta per a vianants en el pati de Primària.
  • Disseny i creació d’espais verds i que fomenten la coeducació.
  • Col·locació d’una zona d’ombra al pati de Primària.
  • Creació d’un mural, pintat coordinadament entre l’alumnat i un pintor, a una façana dels edificis.
  • Aprovació del Pla per al Foment de la Lectura.
  • Aprovació del Pla d’Actuació per a la Millora (PAM).
  • Aprovació de la Programació General Anual (PGA).
  • Aprobación del acta 139.
  • Modificación de la asignación a las diferentes partidas presupuestarias para pagar actuaciones de mantenimiento/mejora en los edificios.
  • Instalación de una máquina de aire acondicionado a la sala del profesorado y regularización de la instalación eléctrica de la máquina de aire del aula de informática.
  • Apertura de una puerta peatonals en el patio de Primaria.
  • Diseño y creación de espacios verdes y que fomentan la coeducación.
  • Colocación de una zona de sombra al patio de Primaria.
  • Creación de un mural, pintado coordinadamente entre el alumnado y un pintor, a una fachada de los edificios.
  • Aprobación del Plan para el Fomento de la Lectura.
  • Aprobación del Plan de Actuación para la Mejora (PAM).
  • Aprobación de la Programación General Anual (PGA).