Setmana de la Prevenció | Semana de la Prevención

El divendres 13 de maig el CEIP Palmerar participarà en la “Semana de la Prevención de Incendios 2022” que porta terme el Consorci Provincial de Bombers de Castelló.

Es portaran a terme xarrades formatives, activitats en la casa de la prevenció, visita del vehicles d’emergències i treball amb gossos de rescat.

Així mateix, la televisió Valenciana À Punt, vindra al centre a donar cobertura informativa.

El viernes 13 de mayo el CEIP Palmerar participará en la “Semana de la Prevención de Incendios 2022” que lleva a cabo el Consorcio Provincial de Bomberos de Castellón.

Se llevaran a cabo charlas formativas, actividades en la casa de la prevención, visita de vehículos de emergencias y trabajo con perros de rescate.

Así mismo, la televisión valenciana À Punt vendrá al centro a dar cobertura informativa.