Ús d’Office 365 | Uso de Office 365

Amb l’inici del 3r trimestre, i com a part del projecte de Centres Digitals Col·laboratius (CDC) de la Conselleria, es va a portar a terme la introducció de la plataforma Office 365 per a tot el professorat i l’alumnat de 4t, 5é i 6é de Primària.

Esta innovació tecnològica permetrà que alumnat i docents disposen de ferramentes ofimàtiques i de comunicació más àgils, i de treball col·laboratiu instantani allà on estiguen.

Els progenitors dels/de les alumnes podran recuperar les contrasenyes oblidades o blocades dels seus fills/es, i accedir a les ferramentes consultant les dades facilitades en “Web Família”.

Als blogs de 4t, 5é i 6é s’habilitarà un tutorial d’ajuda que estarà permanentment a disposició de mares i pares.

Esta plataforma complementa a “Aules”, el sistema d’aules virtuals de Conselleria.

Con el inicio del 3r trimestre, y como parte del proyecto de Centros Digitales Colaborativos (CDC) de la Conselleria, se va a llevar a cabo la introducción de la plataforma Office 365 para todo el profesorado y alumnado de 4º, 5º y 6º de Primaria.

Esta innovación tecnológica permitirá que alumnado y docentes dispongan de herramientas ofimáticas y de comunicación más ágiles, y de trabajo colaborativo instantáneo allá donde se esté.

Los progenitores de los/las alumnos/as podrán recuperar las contraseñas olvidadas o bloqueadas por sus hijos/as y acceder a las herramientas consultando los datos facilitados en “Web Família”.

En los blogs de 4º, 5º y 6º se habilitará un tutorial de ayuda que estará permanentemente a disposición de madres y padres.

Esta plataforma complementa a “Aules”, el sistema de aulas virtuales de Conselleria.