Coneix el col·le | Conoce el cole

Un poc de història | Un poco de historia

El dia 14 de març de 2004 es van iniciar les classes en les instal·lacions del CEIP Palmerar. El CEIP Santa Àgueda estava massificat i la creació d’un 2n col·legi públic va permetre atendre les reivindicacions de les famílies, així com donar una millor resposta educativa en la localitat.

El día 14 de marzo de 2004 se iniciaron las clases en las instalaciones del CEIP Palmerar. El CEIP Santa Àgueda estaba masificado y la creación de un 2º colegio público permitió atender las reivindicaciones de las familias, así como dar una mejor respuesta educativa en la localidad.

Vídeo de presentació | Vídeo de presentación

Horari | Horario

Actualment l’horari lectiu és de 9:00 a 12:30 h i de 15:30 a 17:00 h. Entre les 12:30 i les 15:30 h es porta a terme el servei de menjador escolar.

Per al curs 2022-2023 s’ha plantejat la possibilitat de modificar l’horari. Aquesta decisió la prendrà el consell escolar en votació, abans de finalitzar el curs. El canvi pot comportar que s’inicien les classes a les 8:30 h i/o que la jornada acabe a les 16 o 16:30 h. Una vegada es prenga la decisió es comunicarà a tota la comunitat educativa i es publicarà al web del centre.

Actualmente el horario lectivo es de 9:00 a 12:30 h y de 15:30 a 17:00 h. Entre las 12:30 y las 15:30 h se lleva a cabo el servicio de comedor escolar.

Para el curso 2022-2023 se ha planteado la posibilidad de modificar el horario. Esta decisión la tomará el consejo escolar en votación, antes de finalizar el curso. El cambio puede comportar que se inicien las clases a las 8:30 h y/o que se acabe a las 16 o 16:30 h. Una vez tomada la decisión se comunicará a toda la comunidad educativa y se publicará en el web del centro.

Instal·lacions | Instalaciones

Entrades i zones de pas | Entradas y zonas de paso

Pati de Primària i zones esportives | Patio de Primaria y zonas deportivas

Pati d’Infantil | Patio de Infantil