Treballem el dia de la dona en Educació Física.

El dia 8 de març se celebra el dia de la dona.

Per aquest motiu, des de-de l’assignatura d’Educació Física hem volgut conscienciar al nostre alumnat de tots els cursos del centre, tant d’Educació Infantil com d’Educació Primària, del paper rellevant de la dona en l’esport, donant visibilitat aquelles dones que han aconseguit triomfs importants, però que no han tingut la repercussió mediàtica que caldria.

És important no sols que el tractament mediàtic siga igualitari sinó que cal ressaltar l’esport com un mitjà per «anotar punts per a la igualtat de gènere»

La pràctica de l’esport (ni que siga en mode aficcionat) té grans beneficis en la salut física i mental, ja que promou el benestar, eleva la qualitat de vida, millora l’autoestima i inculca capacitats de lideratge, perseverança i treball en equip, entre tants altres profits. I en l’àmbit professional, les dones en l’esport desafien els estereotips de gènere i es converteixen en font d’inspiració i model a seguir.