Informació bàsica | Información básica

Abans de l’inici del curs es portarà a terme una reunió amb totes les persones progenitores/tutores de l’alumnat de 3 anys. En l’esmentada reunió es tractarà, entre d’altres temes, la presentació de l’equip docent, el funcionament i normativa general del col·legi. Qualsevol dubte que es sorgisca amb la informació següent la poden consultar allí. Seran convocats mitjançant un missatge en l’aplicació “Web Família” entre els dies 1-3 de setembre.

Antes del inicio del curso se llevará a cabo una reunión con todas las personas progenitoras/tutoras del alumnado de 3 años. En dicha reunión se tratará, entre otros aspectos, la presentación del equipo docente y la dirección del centro, el funcionamiento y normativa general del colegio. Cualquier duda que les surja con la información siguiente la pueden consultar allí. Serán convocados mediante un mensaje en la aplicación “Web Família” entre los días 1-3 de septiembre.

Material 3 anys setembre