CELEBRACIÓ DIA NO VIOLÈNCIA CONTRA LES DONES

Durant la setmana del 21 al 25 de novembre, l’alumnat ha reflexionat entorn al cartell que ens ha proporcionat la Regidoria d’Igualtat de l’Ajuntament de Meliana. Han expressat què es pot fer si algú ens molesta o ens agredeix, si observem que estan molestant a algú, o si tu mateixa estàs molestant o agredint. Finalment, l’alumnat escrigué les seues idees i recomanacions en un adhesiu en forma de bafarada que dugué durant l’acte del 25 de novembre.

El divendres 25 de Novembre la nostra escola realitzà un acte per commemorar el dia de la No Violència cap a les dones, rebutjant qualsevol tipus d’agressió o menyspreu i ficant-les en valia. Els delegats i delegades de primària, han llegit un manifest en el que s’expressaven idees com: «Jo mane de mi», «Jo sóc jo»… tapant les seues cares amb unes siluetes de dona blanques. Acomiadarem l’acte cantant i ballant al ritme de les cançons «Te’n podria dir una» i «La puerta violeta».