Fira de la salut

A l’àrea de Ciències, l’alumnat de cada aula de sisé va organitzar una fira per a la tercera edat anomenada «Cossos Sans, Vides Plenes». Després, d’haver estudiat amb detall els diferents aparells i sistemes del cos humà i les principals malalties relacionades amb ells, el producte final suposava la creació d’un cartell explicatiu sobre el tema assignat a cada grup (alimentació, memòria, salut mental, exercici físic, control postural, meditació…). També van fer un tríptic informatiu amb un codi QR vinculat a algun altre contingut que ampliara la informació i van crear un taller participatiu que van dur a terme en directe el dia de la fira.
La fira va ser tot un èxit de participació i implicació per part d’alumnat i famílies.