proyecto artístico

Benvolgudes famílies,
volem compartir amb vosaltres el projecte artístic del qual han format part el nostre alumnat d’infantil de 5 anys en col·laboració amb l’IES Ràdio Exterior.
L’art és una excel·lent companyia en qualsevol circumstància i especialment en condicions dramàtiques. Al setembre de 2021, en entrar en erupció el volcà de l’illa de La Palma, impulsats per una iniciativa de la Fundació Carmen Santisteban, escolars d’entre 3 i 14 anys de la zona afectada i de la península, solidaritzats amb ells, van plasmar les seues emocions en dibuixos i escrits. Aquests documents, més de mil, són els que s’han exposat a la Sala d’Exposicions Llotja del Peix sota el títol, «VOLCADOS CON LA PALMA», juntament amb obres de 24 reconeguts artistes, que generosament han volgut acompanyar-los.
Ha sigut tota una experiència meravellosa en la qual el nostre alumnat ha volgut mostrar la seua solidaritat amb tots els xiquets i les xiquetes afectats/es.
Us compartim algunes imatges de l’exposició. El volum central representa l’illa, amb les obres dels xiquets/es de La Palma. En les parets i simbolitzant una abraçada, les obres dels artistes i centres educatius participants d’Alacant, Elx i Granada.
Esperem que us agrade.
Una salutació.

Queridas familias,
queremos compartir con vosotros/as el proyecto artístico del que han formado parte nuestro alumnado de infantil de 5 años en colaboración con el IES Radio Exterior.
El arte es una excelente compañía en cualquier circunstancia y en especial en condiciones dramáticas. En septiembre de 2021, al entrar en erupción el volcán de la isla de La Palma, impulsados por una iniciativa de la Fundación Carmen Santisteban, escolares de entre 3 y 14 años de la zona afectada y de la península, solidarizados con ellos, plasmaron sus emociones en dibujos y escritos. Estos documentos, más de mil, son los que se han expuesto en la Sala de Exposiciones Lonja del Pescado bajo el título, «VOLCADOS CON LA PALMA»,  junto con obras de 24 reconocidos artistas, que generosamente han querido acompañarlos.
Ha sido toda una experiencia maravillosa en la que nuestros alumnos/as han querido mostrar su solidaridad con todos los niños y las niñas afectados/as.
Os compartimos algunas imágenes de la exposición. El volumen central representa la isla, con las obras de los niños/as de La Palma. En las paredes y simbolizando un abrazo, las obras de los artistas y centros educativos participantes de Alicante, Elche y Granada.
Esperamos que os guste.
Un saludo.