charla terceros CCNN

Charla terceros CCNN

Esta semana las clases de tercero han recibido la visita de Lorena y Alexis, dos papás del cole que han decidido compartir sus conocimientos con el alumnado de este nivel. La charla ha tratado sobre las ciencias de la salud y aquellas personas que se dedican a ellas, con especial referencia a sus funciones e instrumentos científico-sanitarios que utilizan en su trabajo diario. Para ello, han preparado junto a su hijo una presentación impresionante con vídeos y fotos de sus familiares, que son profesionales de la salud, y además, han traído instrumental científico como lupas para fomentar la motivación de nuestros y nuestras estudiantes.

Esta charla ha sido muy motivadora ya que estamos aprendiendo en ciencias naturales sobre la labor de l@s científic@s y sobre el método científico. Todo esto les ha ayudado a acercarse más al fascinante mundo de la ciencia.

Aquesta setmana les classes de tercer han rebut la visita de Lorena i Alexis, dos pares de l’escola que han decidit compartir els seus coneixements amb l’alumnat d’aquest nivell.  La sessió ha tractat sobre les ciències de la salut i aquelles persones que es dediquen a elles, amb especial referència a les seues funcions i instruments científic-sanitaris que utilitzen en el seu treball diari.Per això, han preparat al costat del seu fill una presentació impressionant amb vídeos i fotos dels seus familiars, que són professionals de la salut, i a més, han portat instrumental científic com lupes per fomentar la motivació dels nostres i les nostres estudiants.

Aquesta classe ha estat molt motivadora ja que estem aprenent en ciències naturals sobre la tasca dels científics i les científiques i sobre el mètode científic. Tot això els i les ha ajudat a apropar-se més a l’fascinant món de la ciència.