Taller de composició LÓVA

En LÓVA seguim treballant amb la nostra òpera, creant possibles melodies que representen els nostres personatges! Han eixit melodies molt boniques!

També seguim amb les dinàmiques, aquesta vegada amb el passeig de la confiança. Hem sentit moltes emocions diferents: inseguretat, desconfiança, por… però també diversió, confiança i estima!

Estem veient com cada vegada el grup està més cohesionat i recentment han superat el repte “cadires minven”… Enhorabona!!

Primera sessió del projecte Guardabosc

El passat dimecres 21 de febrer, la classe dels i les esportistes va començar el projecte Guardabosc de la mà del tècnic forestal Edgar Juan, d’URIF.

Aquest projecte gira al voltant de la prevenció d’incendis forestals als nostres paratges naturals.

Vam començar amb la visualització del següent vídeo, per a que l’alumnat reflexionara sobre el què ocorre quan hi ha un incendi forestal.

https://videos.gva.es/index.php/extwidget/preview/partner_id/174/uiconf_id/23448365/entry_id/0_4ixz99ur/embed/dynamic

Edgar ens va parlar una mica de la seua feina i a què es dedica.

Ens va proposar que ferem una pluja d‘idees amb les emocions lligades a la prauala FOC. L’alumnat va anar diguent paraules, tant positives, com negatives, i les vam apuntar a la pissarra. Vam rodejar de roig les negatives i de negre les positives.

Pauraules de les emocions relacionades amb el FOC

Després, vam pensar, que passaria si s’esborrara de la pissarra la paraula DESCONTROL. Aleshores, tots junts, ens vam adonar que les paraules negatives anàven desapareixent. Va ser en aquest moment on vam diferenciar FOC d’INCENDI. Vam aprofundir en la definició de FOC amb l’ajuda de la piràmide del foc.

Piràmide del foc

Despés vam visualitzar el vídeo de MeFiTu i Jara, de la fundació Pau Costa (Capítol 1, temporada 1). A partir d’aquest vídeo, vam explicar uns quants conceptes clau, com per exemple: La diferència entre focs Naturals i Artificials; Focs voluntàris i involuntàris, etc.

Va ser una sessió molt interessant on l’alumnat va descobrir moltes coses que no sabia del foc i els incendis.

Volem donar les gràcies al tècnic Edgar Juan per la seua col·laboració.

Experiments a la classe dels músics

Els músics investiguen les reaccions químiques. Han realitzat un experiment amb vinagre durant 3 dies.

Observem, anotem i comprovem els efectes del vinagre sobre l’ou i fem ús del mètode científic.

CARNESTOLTES MOLTES VOLTES

Farà dos setmanes es va celebrar una festa molt esperada per l’alumnat: CARNESTOLTES!

Per això, durant la setmana, es van dur a terme moltes activitats relacionades amb aquesta festivitat.

Durant el dilluns i dimarts, l’alumnat va gaudir d’uns tallers de maquillatge i perruqueria on els pares i mares voluntaris van deixar volar la seua creativitat amb els més menuts.

Moltíssimes gràcies als pares i mares voluntaris que ens van ajudar!!

Per si fora poc, els Reis de Carnestoltes van fer pregó dia a dia per a dir les consignes i vigilar que tot l’alumnat i els docents les compliren. Ulleres divertides, calcetins diferents i… pijama per a anar a l’escola!!

Dimecres a la vesprada, vam celebrar la famosa “Enfarinada“. La batalla de la farina estava més que servida.

Per finalitzar, es va celebrar la cercavila de Carnestoltes on la classe dels flamencs, la classe de les estreles, la classe dels músics i la classe dels esportistes van desfilar amb les seues disfresses. Batucada, tabals, xirimites, balls i rialles van envoltar aquests dies tan especials.

Mireu com han gaudit!

Celebrem el dia de l’arbre

La setmana passada, 31 de gener, vam celebrar el dia de l’arbre d’una manera molt especial.

Vam anar a la font de Baix per a plantar Roures i Carrasques.

Ho vam passar d’allò més bé!

FAMÍLIES VOLUNTÀRIES

La setmana del 22 al 26 de gener, vam tindre la sort de rebre unes xerrades molt interessants per part de dues mares de dues de les nostres alumnes de primària.

Sílvia, ens va contar moltes coses de la seua feina com a TCAE en l’hospital.

Elena ens va parlar dels primers auxilis i ens va ensenyar a fer les maniobres de RPC i Heimlich per poder reaccionar de manera adequada davant una emergència.

Estem molt agraïts i agraïdes d’haver compartit aquests moments amb les famílies.

Gràcies per la participació!

Proposta a infantil sobre l’hivern

L’alumnat de la classe dels flamencs ha fet una proposta d’art amb un dibuix lliure sobre paper d’alumini.

Primer experimentem en aquest tipus de paper i després pinten lliurement amb els colors de l’hivern. Cadascú al seu ritme amb mescla de colors o utilitzant sols un.

Quan acabem i se seca al sol, podem observar com brillen les zones que no han quedat cobertes de pintura.

El resultat ens ha encantat!

De quin color és l’hivern?

De quin color és l’hivern?

Una mica de blau clar, una mica de blau obscur, blanc, gris… I, per art de màgia ens trobem envoltats dels colors freds de l’hivern.

Com podeu veure, l’alumnat ha pintat de manera lliure sobre un mural amb tèmperes i pinzells.

Són uns vertaders artistes!

Així ha quedat el mural!

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies