DIA DE LA PAU

30/01/2023

Hui hem celebrat el dia de la Pau a nivell de centre amb diferents activitats al llarg del matí.
Tots els grups ens hem convertit en cuiners de la Pau emplenant un pot amb ingredients per a la Pau. Cada grup ha presentat a la resta de classes els seus ingredients i els de sisé a més han llegit i il·lustrat un decàleg per a aconseguir la Pau. Ens han quedat unes prestatgeries molt “sabroses”.
A més hem sigut artistes decorant el colom de Picasso que simbolitza la Pau.
També hem pogut escoltar una audició amb diferents fragments d’òpera les lletres de la qual parlaven d’amor i de pas hem aprés algunes coses de la història de la Música i la classificació de la veu humana. Ha sigut molt interessant: hem descobert que els llibrets conten una història escrita la majoria de les vegades en italià.
Per a concloure tot l’alumnat i el claustre hem cantat la cançó Una recepta de Pau.
Un matí molt intens i pacífic!

Gràcies a tot l´alumnat i equip Docent per tot el treball realitzat!