conviu fi curs 2022

COOPERAR PER CRÉIXER

Estimades famílies, com tots els anys amb el CONVIU (junt amb la vessant emocional), hem seguit entrant a les aules per realitzar codocència amb les tutores i tutors, amb la finalitat de continuar avançant cap a una escola més inclusiva.

Així doncs, dins el projecte de centre del THL, hem portat endavant racons diversificats. També activitats significatives per a l’alumnat amb l’elaboració d’un producte final segons les diferents tipologies textuals. Amb la mateixa línia, hem treballat la lectura en parelles, individual i en equip, hem fet jocs i estacions d’aprenentatge molt divertides per poder adquirir estratègies que els ajuden a millorar l’escriptura i la lectura. Un altre dels aspectes que hem acompanyat ha estat l’ortografia mitjançant l’estimulació de la memòria visual i els processos cognitius que ajuden a millorar-la. També s’ha efectuat el taller «Mans en forma», per millorar les habilitats psicomotrius relacionades amb adquirir una major destresa a l’hora d’escriure. De la mateixa manera, dins el projecte de centre de Supermate, hem realitzat jocs matemàtics per treballar habilitats matemàtiques i de raonament. Així mateix, s’han creat tallers de resolució de problemes de manera cooperativa i d’altres per apropar els continguts de manera més pràctica. En els més menuts de l’escola, hem preparat sessions on poder experimentar amb les mates pels diferents canals sensorials (auditiu, visual i cinestèsic).

A més a més tots aquests projectes es nodreixen i s’enriqueixen de l’Aprenentatge Cooperatiu el qual és un pilar fonamental a la nostra escola.

Per últim, afegir que tot això és possible gràcies a la unió, l’estima i el respecte que existeix entre totes les persones que dia a dia acompanyem als infants.