dia de la pau 2022

Significado de Símbolo de la paz (Qué es, Concepto y Definición) -  Significados Paloma De Paz - Home | FacebookDIA DE LA PAUPaloma De Paz - Home | FacebookSignificado de Símbolo de la paz (Qué es, Concepto y Definición) -  Significados

El passat 28 de gener vam celebrar a l’escola la festa de la Pau. Ja sabeu que és una festa celebrada arreu del món perquè és l’aniversari de la mort de Ghandi, qui va ser un personatge històric que va ser líder espiritual del seu pais, L’Índia.
Ho vam celebrar construint la nostra piràmide de la Pau, feta amb caixes amb el missatge: «La Pau comença amb un somriure» , escrit en diferents llengües. A l’interior de cada caixa estaven els missatges de Pau que hem anat treballant durant la setmana. Les llengües emprades van ser: valencià, castellà, italià, francés, àrab, romanés, anglés, vietnamita i hindi.
 Els xiquets de sisè, a més, van fer un manifest en forma de rap.
 Per acabar, vam cantar totes i tots junts les cançons que havíem aprés al llarg de la setmana, que van ser «color esperanza» i «que canten los niños».
Tota l’escola va gaudir molt de l’acte, el temps ens va acompanyar i segur que el curs que ve tornem a recordar aquest dia tan assenyalat.