Nadal 2021

NADAL 2021

Els darrers dies del trimestre,  a l’Albea vam fer diferents activitats relacionades amb les festes de Nadal. Us ensenyem algunes:

• TARGETES DE NADAL

Per tal de felicitar el nadal a les famílies, i dins de l’àrea de plàstica, els alumnes van fer unes targetes de nadal amb diferents tècniques.

Ací teniu una mostra i esperem que us hagen agradat:

• CURSA DE SANT SILVESTRE
El dilluns 20 de desembre vam començar la setmana fent esport. Per poder participar i tenir el dorsal vam portar un aliment per a càrites a la parròquia del poble.
Ens ho vam passar d’allò més bé corrent amb els nostres amics amb complements nadalencs.

• CARTER REIAL

El dimarts 21 de desembre els xiquets i xiquetes d’infantil i 1r cicle de primària van anar a l’espai cultural per rebre la visita del Carter Reial.

Com cada any van poder deixar la carta i esperar amb molta il·lusió l’arribada dels reis mags.

• FESTIVAL DE NADAL
L’últim dia vam celebrar el festival de nadal. Aquest any el fil conductor van ser els bombons de la caja roja.
Cada nivell va triar un bombó i tres adjectius per definir la manera de ser del grup.
Va ser un festival molt dolç.