XERRADA PLA DIRECTOR

Estimades famílies,

Us convidem a la Xerrada que tindrà lloc el proper 17 de març a les 17:00h al saló d’actes de la Casa de la Cultura. Aquesta xerrada serà impartida per membres del cos de la Guardia Civil, s’emmarca dins del Pla Director de la Conselleria i té com a objectius informar i fer conscients als membres de la comunitat educativa sobre la prevenció de l’assetjament escolar, dels riscos associats a l’ús d’internet, xarxes socials i noves tecnologies; i de la violència de gènere. Considerem que és fonamental l’assistència a aquesta xerrada, sobretot per part de les famílies de l’alumnat dels cursos més elevats, ja que es donarà molta informació i pautes sobre qüestions que són fonamentals per a l’educació dels infants i més en els temps de canvis socials que estem vivint com a conseqüència de la l’avanç de la tecnologia i de la situació sanitària.
Per poder controlar l’aforament és necessari que aquelles famílies interessades en assistir ho comuniquen a través del correu electrònic del centre: 12002521@gva.es o del telèfon 964 738625.
El dia 18 de març també tindran lloc dues xerrades destinades a l’alumnat de 6é al voltant dels mateixos temes.