video ball

SUEÑA COMO UN NIÑO

El Claustre de l’Albea sabem que us esteu esforçant molt a casa, els i les mestres volem que passeu aquests dies de la millor manera i per això des de l’àrea d’educació física us deixem una nova proposta.

La presentació de la proposta no haguera sigut el mateix sense la col·laboració essencial dels nostres companys i companyes. Estem molt orgullosos de formar part d’aquest Claustre. És una mostra que exemplifica que som un Claustre unit, una escola unida i volem seguir sent també una comunitat educativa unida. Vosaltres ens esteu fent arribar moltes mostres d’afecte que volem retornar-vos amb aquest xicotet detall.

L’objectiu d’aquest vídeo és fer-vos pasar una bona estona, fer-vos riure i sobretot recordar-vos que estem per a tot allò que necessiteu.

Esperem que el gaudiu, que s’uniu a la iniciativa i sobretot que el dia que tornem al centre tots i totes puguem ballar junts.

Ací us deixem l’enllaç a la cançó de TXARANGO – Sueña como un niño, així la podreu anar assatjant.

Nosaltres no vam poder aconseguir muntar una coreografia amb la distància de per mig però proposem un repte a tota la comunitat educativa:

Aconseguirem les famílies, alumnat i mestres de l’Albea aprendre’ns esta coreografia i ballar-la tots i totes junts a les 9:00h el primer dia que tornem al col·le? Accepteu el repte?

Esperem que sí i que gaudiu molt assajant-la amb els vostres fills i filles! (7-4-2020)

#ànims

#totpassarà