repte 1

I a vosaltres? Us apassiona viatjar, disfrutar de noves cultures, descobrir llocs històrics, o paisatges inimaginables? Si és així, us animem a que s’uniu al nostre projecte per a treballar l’educació física aquest 3r trimestre en els diferents nivells de l’escola. Els nostres companys i companyes de l’escola ja ho han fet i segur que també apreneu molt sobre cada país amb les propostes de les diferents àrees per als diferents països.

Des d’educació física hem planificat fer la volta al món. Coneixerem diferents continents i països a través de visites virtuals, reptes d’educació física,… a través dels quals descobrirem altres idiomes, música i danses tradicionals i moltes més coses… Us animem a que viatgeu amb nosaltres arreu del món!

Tan sols haureu d’agafar la motxilla, les ganes de passar-ho bé i entrar amb  al següent enllaç a Google Earth https://drive.google.com/open?id=1fwRNyUYdcVzw40BJ-fVmhQsb4id3kYH5&usp=sharing

Veniu de viatge amb nosaltres?

Us recordem el correu per enviar-nos la foto:

mariaestevealbea@gmail.com
miguelangelmunozalbea@gmail.com

Per tal que puguem fer una recopilació i penjar a la plana web les imatges que ens feu arribar necessitem que empleneu la següent autorització juntament amb la imatge que ens envieu per correu. En el cas que no arribe l’autoritació no publicarem la foto a la web.
Model autorització:
Jo, _________ amb DNI _______, pare, mare, tutor/a de  l’alumne/a______ autoritze la publicació a la web de l’escola  de la foto que adjunte en aquest correu electrònic.
En Vall d’Alba a __ d’abril de 2020.

INSTRUCCIONS Google Earth