FORMACIÓ DE LA COMISSIÓ MIXTA

El dimarts 6 de febrer ens vam reunir la comissió mixta formada per les famílies i els mestres per explicar el Projecte de pati i les intervencions que es volen fer durant aquest curs.

Aquest Projecte pretén satisfer les necessitats de tot l’alumnat de l’escola i propiciar la participació de la Comunitat Educativa en l’elaboració i execució del canvi de pati, convertint-lo així en un pati més actiu, coeducatiu i sostenible.

S’han creat tres comissions;  una de jardineria,  una de fusteria i  una de pintura per cobrir les necessitats de les primeres intervencions.

Agraïm aquestes famílies que voluntàriament van assistir a conèixer el Projecte i a col·laborar en les tasques que es durant a terme aviat.

Esperem que en properes reunions s’animen més famílies a participar.