INFORMACIÓ D’NTERÈS 17-18

INFORMACIÓ D’INTERÈS MENJADOR

• El menjador escolar començarà l’11 de setembre de 2017 fins el 22 de juny de 2018.

• L’import diari d’aquest curs 2017 – 2018 per comensal serà de 3,50 euros.

• L’horari del menjador serà de 14:00 a 15:30h. En setembre i juny serà 13:00 a 14:30h.

• El cobrament de la mensualitat dels mesos es realitzarà el dia 10 de cada mes per anticipat.

• Per tal de facilitar i simplificar el pagament, tots els mesos des setembre a juny es cobrarà la mateixa quota 61,95 euros. En cas de devolució per part del banc, cada família serà l’encarregada de fer l’ingrés de la quantitat tornada més la comissió bancària (en el compte del menjador escolar de la sucursal de Cajamar de Vall d´Alba).

• Només es tornaran els diners a l’alumnat que faltarà, de manera justificada, 3 dies seguits. Aquests diners, s’ingressaran a les famílies el mes de juny . Els dies d’excursió i de vaga (en cas de no menjar a l´escola) es descomptaran.

• L’alumnat que no entre a les 9:00h a l’escola però si que es queda al menjador haurà d’avisar al centre abans de les 11h, telefonant o informant a la cuinera només entrar a l’hora del pati. No podrà quedar-se al menjador cap alumne que no haja avisat a l’escola abans de les 11h.

• Aquells alumnes que es queden un dia al menjador, hauran de fer l´ingrés de 3,50 euros al compte del menjador de la sucursal de Cajamar de Vall d´Alba (ES77 3058 7413 2727 2000 1595), informarà al seu tutor/a de la seua assistència al menjador i entregarà el rebut de pagament.

• Els alumnes que tinguen al·lèrgia o intolerància a algun aliment, han de comunicar-ho urgentment a l’escola, aportant l’informe mèdic.

• Quan l’alumnat precise puntualment dieta, la família informarà al tutor/a mitjançant l’agenda.

• Tots els alumnes portaran una bossa d’endreç amb un raspall de dents i pasta degudament marcat amb el nom (Infantil no).

• Durant el temps de menjador l’alumnat ha de complir les normes del RRI de l’escola, detallades a continuació.

En cas de dubte sobre qualsevol punt anteriorment descrit o consulta referent al menjador, estem a la seua disposició dimarts i dijous de 9:00h a 10:00h.