RENDIMIENTO ACADEMICO

LLIURAMENT DELS PREMIS EXTRAORDINARIS AL RENDIMENT ACADÈMIC DE PRIMÀRIA

El passat dimarts 2 de maig va tindre lloc a l’auditori de Castelló el lliurament dels premis extraordinaris al rendiment acadèmic corresponent al curs 2015-16.

Es tracta d’uns guardons amb què la Generalitat reconeix l’esforç d’aquests alumnes que van finalitzar els seus estudis de Primària en centres públics, concertats i privats de la Comunitat Valenciana en el curs 2015-2016 amb una nota mitjana de 10.

Els estudiants premiats reben un diploma a l’excel·lència en el rendiment acadèmic. A més, se’ls anota aquesta distinció en el seu historial i expedient acadèmic.

En este acte ha sigut reconegut un alumne del nostre centre, Franc Mateu Ibáñez el qual va poder gaudir d’aquest premi acompanyat dels seu familiars i de la representació de l’escola.

El Claustre de professors dóna l’enhorabona a l’alumne i a la seva família per aquest reconeixement.