VISITA DEL ARQUEÓLOGO

VISITA DE L’ARQUEÒLEG MIQUEL GUARDIOLA

Com després ens contaran els alumnes de 2nB, ahir vam tindre el privilegi de comptar amb la visita de l’arqueòleg Miquel Guardiola. Ens va explicar la la prehistòria als xiquets d’infantil, 2n i 4t. Amb ell vam aprofundir en com elaboraven les eines els nostres avantpassats fa milions d’anys i així imaginar-nos la seua forma de viure. Un dels regals que més va impactar tant a grans com a menuts va ser quan Miquel va fer foc de la mateixa forma que ho feien aquells homes i dones. Sense dubte una font d’aprenentatge diferent, vivencial, especial i molt molt interessant.

A continuació podeu llegir el que han dit els alumnes de segon B de l’experiència:

«Ahir dimecres 22 de febrer de 2017 els alumnes de 2n, 4t i infantil vam anar al museu etnològic per fer un taller amb Miquel Guardiola sobre la prehistòria. Miquel Guardiola és arqueòleg i ens va ensenyar a fer foc, i les ferramentes que utilitzaven els nostres avantpassats per tallar (com el Sílex) i defensar-se i caçar com les fletxes. També ens va ensenyar collars fets amb els elements naturals (com minerals, óssos, dents i petxines) i ens va explicar que les banyes del cérvol li cauen cada any i els homes prehistòrics utilitzaven aquestes banyes per fer-se ferramentes. Vam escoltar com sona una flauta com les que utilitzaven fa molt de temps, fetes amb ossos de pardals. Als alumnes de 2nB ens ha encantat i volem que torne per contar-nos més coses dels nostres avantpassats »