MENJADOR

cuinatur

Podeu veure el menú diari o descarregar-se el menú de cada mes en PDF a la pàgina de cuinatur

Menjador 2n trim 2022

ACTIVITATS 2n TRIMESTRE

Durant el 2n trimestre les monitores estan realitzant una sèrie d’activitats que tenen relació amb   diferents aspectes com són els hàbits higiènics i vida saludable, aprendre a valorar el consum d’aliments de proximitat i socialment responsable, també destacar les activitats de la setmana de les llegums amb un títol que cal recordar «Hui me les menge, demà no les deixes ,per la nostra salut i la del planeta».

Us enviem un recull de fotos on l’alumne ha gaudit molt d’aquestes propostes.

menjador 1r trimestre 21-22

ACTIVITATS MENJADOR 1r TRIMESTRE

El menjador escolar és un espai fonamental del creixement i desenvolupament dels xiquets i xiquetes. A  l’espai del menjador  l’alumnat EXPERIMENTA, CREA I JUGA.

Al llarg del primer trimestre les monitores han realitzat una sèrie d’activitats que tenen relació amb   diferents aspectes com són els hàbits higiènics i vida saludable, aprendre a valorar el consum d’aliments de proximitat i socialment responsable, també han treballat la temporalitat dels aliments i el seu impacte al medi ambient.

Us enviem un recull de fotos on l’alumne ha gaudit molt d’aquestes propostes.

A MENJAR TAMBÉ S’APRÈN I AQUEST ÉS UN DELS NOSTRES REPTES!

menjador

ACTIVITATS MENJADOR

El menjador escolar és un espai fonamental del creixement i desenvolupament dels xiquets i xiquetes . Des de l’escola creiem que és important que en aquest temps es senten reconeguts i valorats, segurs i vegen créixer les seues capacitats, un espai idoni per fomentar la seua autonomia i a l’hora poder-los demanar l’esforç i responsabilitat que siguen capaços d’assumir en cada moment. També pensem que ha de ser un temps d’esbarjo en el que es poden desenvolupar activitats creatives.

Durant aquest trimestre les monitores han realitzat una sèrie d’activitats, us enviem un recull de fotos, segur que moltes d’elles han arribat a casa. L’alumnat a gaudit molt d’aquestes activitats.

-Creem instruments.

-Dia de l’arbre i dia de la Pau.

-Pasapalabra.

-Pintem amb Sal.

-Ens convertim en crítics gastronòmics.

-Diferents manualitats.

MENÚ FEBRER 21

menu gener 21

MENÚ GENER 2021

menú per emportar

MENÚ PER EMPORTAR

Estimades famílies,

Us informem de la posada en marxa del servei de «menú per emportar».

Destinat a l’ alumnat usuari de menjador (amb o sense beca) que forme part d’un AULA CONFINADA SENCERA.
Només es posarà en marxa el servei si hi ha aules confinades per Conselleria de Sanitat i exclusivament per a aquest alumnat.

INSTRUCCIONS PER SOL·LICITAR EL MENÚ PER EMPORTAR:

1) Avisar al centre abans de les 11:00h del primer dia lectiu que l’alumnat ha d’estar confinat. Es pot fer:
– Enviant un correu electrònic al correu del centre: 12002521@gva.es
– Telefonant al telèfon del centre: 964 73 86 25

2) Emplenar i signar el document oficial que s’adjunta a continuació i que també estarà disponible a l’apartat del menjador de la plana web del centre.
Es podrà enviar al correu electrònic o entregar al centre el primer dia quan es vinga a recollir el menú per emportar.

CONDICIONS:

1) Ser usuari habitual del servei de menjador.

2) Si es decideix fer ús del servei serà per a tot el període de confinament. No es podrà fer ús del menú per emportar a dies solts.

3) Les famílies que fan ús del servei pagaran el preu habitual. A l’alumnat de les aules confinades que no facen ús del servei no se’ls cobrarà els dies del període de confinament.

4) La família o persona autoritzada haurà de recollir el menú de 13:15h a 13:25h per la porta del pati verd.

El menú constarà de:
– PRIMER PLAT
– SEGON PLAT
– POSTRES

*NO INCLOU AMANIDA, PA NI AIGUA

En el cas que l’alumnat presente alguna al·lèrgia o intolerància alimentària, rebrà el menú per a emportar adientment elaborat i identificat.

VAL-BECA MENJADOR

Dirigit a l’alumnat que és benificiari del 100% de la beca del menjador, de tipus A.

LA MUNTANYA DE CUINATUR

L’HORTA DE CUINATUR