video final EF

Estimats xiquets, xiquetes i famílies de l’Albea,

Els i les mestres del Claustre us volem transmetre el nostre agraïment per la implicació que heu tingut aquest curs, especialment al final del 2n i 3r trimestre.
A nosaltres se’ns queda un sabor agre-dolç per haver d’acabar el curs d’aquesta manera. Agre perquè, com podeu imaginar, ens haguera agradat que les classes hagueren pugut continuar amb normalitat. Però dolç perquè estem satisfets de la tasca realitzada; de la ràpida adaptació que hem fet tots i totes a la nova situació: famílies, alumnat i mestres; i de la bona resposta i acollida, que  majoritàriament, ha tingut la nostra tasca per part de l’alumnat i les famílies.

Després d’unes setmanes de viatge pel món, ha arribat el moment de tornar a casa. A continuació us deixem un vídeo de comiat de part de tot el Claustre. Ha sigut un viatge molt apassionant en el que hem après i ens hem divertit molt però també sabem que teniu ganes de baixar el ritme i descansar. Us ho heu guanyat i ho mereixeu.

Bon estiu i ens veiem en setembre!