REGRUPAMENT GRUPS DE 4T

REAGRUPAMENT GRUPS DE 5é CURS 18-19

Estimades famílies,

La motivació per dur a terme aquesta mesura és de caire pedagògic i organitzatiu. S’ha decidit fer així davant l’evidència de greuges en alumnes de diferents grups, per la certesa, unànime del Claustre, de que és una actuació positiva i que va en redundància del bé i la millora personal, social i acadèmica de tots els alumnes. Pensem que és una bona mesura per millorar el procés d’ensenyança-aprenentatge.

Els motius pedagògics per els quals s’han realitzat els reagrupaments són els següents:

• Es fa pensant en el bé de tot l’alumnat: la intenció és ajudar i millorar l’educació i integració dels alumnes.

• Evitar etiquetes de grup i d’alumnes: és una oportunitat per l’alumne per canviar el rol que tenen assignat dins un grup que fa que, a voltes, actuen com s’espera d’ells, en lloc de com realment ho farien.

• Ajudar a la socialització de l’alumnat: promoure les relacions interpersonals.

• Realitzar agrupaments heterogenis, una vegada que es coneixen els alumnes dels diferents grups.

• Resoldre casos particulars d’alumnes amb problemes relacionals, de comportament i de disciplina.

• Desenvolupar la competència emocional per adaptar-se, des d’edats primerenques als canvis socials.

Demanem disculpes per la confusió de llistats, i adjuntem a continuació el llistat oficial aprovat per la Comissió de Coordinació Pedagògica en la sessió del 6 de juny de 2018.

REAGRUPAMENT GRUPS DE 5é CURS 18-19