reciclar és cosa nostra

Reciclaje - EcuRedRECICLAR ÉS COSA NOSTRAReciclaje - EcuRed

L’alumnat del 3r cicle estem participant en unes sessions educatives sobre reciclatge. Fa uns dies vàrem tenir la 2a sessió en la que es van fer composteres amb matèria orgànica seca i humida que després vam posar a l’hort de l’escola.

Va ser una sessió en la que vàrem treballar aquest tipus de compostos i la utilitat que podem treure’ls abans de despendre’s definitivament d’ells.

Estem molt compromesos amb les 3 erres: reduir, reutilitzar i reciclar. Sabem que és cosa de totes i tots cuidar i conservar el medi, doncs està en les mans de tothom, amb les petites accions diàries, conviure amb harmonia amb la natura.

Les petites accions condueixen a grans canvis! RECICLAR ÉS COSA NOSTRA, FEM-HO DE CATEGORIA!