8 de març 2022

♀️ Signo Femenino Emoji DIA INTERNACIONAL DE LA DONA ♀️ Signo Femenino Emoji

El dia 8 de març s’ha convertit en una referència a tot el món pel que fa a la lluita de les dones i de tota la societat per la igualtat real a tots els àmbits. La nostra escola també commemora aquest dia reivindicatiu.

Recordem que la igualtat és un dels valors essencials per al progrés d’una societat. És necessari continuar reconeixent que la dona ha de tindre el mateix dret d’igualtat que els homes a casa, al treball i en la societat.

L’activitat que hem fet per commemorar aquest dia ha consistit en cridar ben fort paraules que tenen un significat especial i els noms d’algunes dones pioneres en la lluita per a la igualtat. Aquestes paraules, que ha dissenyat l’alumnat quedaran penjades a la nostra escola per recordar aquest dia.

Per finalitzar hem ballat al ritme de la cançó del grup el Diluvi titulada «I tu, sols tu».