TROBADA MUSICAL D’ESCOLES EN VALENCIÀ

El passat dimarts 28 de març, el nostre alumnat de 1r i 2n d’Ed. Primària va actuar a l’Auditori de Xirivella participant en La Trobada Musical, una de les activitats organitzada per La Trobada d’Escoles en Valencià.

El nostre alumnat va realitzar una interpretació molt brillant interpretant dues cançons en valencià, «El món seria» i «L’hora de fer música».

Al finalitzar la resta de les actuacions d’eixe dia, l’alumnat de totes les escoles va cantar de manera conjunta la cançó de La Trobada d’aquest any «Recuperem el verd», una cançó molt bonica què tracta sobre la cura del medi ambient i amb lletra creada per Empar, una de les mares del nostre col·le i interpretada per ella i el seu fill Martí, entre d’altres persones.

Com a brotxe d’or d’aquest matí tan musical, vam gaudir de l’actuació en directe de Dani Miquel que com sempre, amb la seua veu i la seua guitarra va contagiar-nos les ganes de viure i sentir la nostra llengua valenciana.