FALLES

La nostra tradicional mascletà és el resultat de la direcció i organització de la nostra mestra de Música Cristina Sastre, de la col·laboració i el suport de tot el claustre però sobretot de l’entusiasme i la il·lusió del nostre alumnat, aquestos petits i grans pirotècnics i pirotècniques.

Un vídeo per a gaudir d’aquestes falles…

Mascletà 2022-2023

Pablo Belmonte Ferrer, alumne de la classe d’Infantil de 5 anys, ha sigut el guanyador del concurs de ninots fallers organitzat pel nostre AMPA.

El ninot guanyador i indultat feia referència cap a la inclusió a les aules d’alumnat amb diversitat funcional.

Enhorabona a Pablo i a la seua familia!

Gràcies al nostre AMPA per la seua implicació en el dia a dia i per la seua col·laboració en la festa de falles del CEIP La Constitució.

Moltes gràcies!

Gràcies a totes les famílies per assistir a la festa de falles. Esperem que hagen gaudit dels nostres xicotets i xicotetes pirotècnics/es.

El claustre del CEIP La Constitució desitja a tota la comunitat educativa unes felices falles.

A gaudir de la nostra festa.